Про мене
Творча характеристика Зразкової вокальної студії «Шанс»
Основне завдання
роботи вокально-естрадної студії:
- системний
розвиток творчих навичок та здібностей вихованців;
- підвищення рівня
співацької та музичної культури,виховання естетичних смаків;
- долучення
вихованців до кращих зразків музичного мистецтва;
- виразна передача
за допомогою інтонації різного характеру музичних творів (ліризм, задушевність,
гумор, радість, сум. урочистість);
- розкриття
індивідуальних можливостей і реальних досягнень вихованців;
- сприяння розвитку
мотивації до творчості, формування адекватної самооцінки вихованців;
- поступове
ускладнення вокальних завдань відповідно до рівнів навчання (початковий,
основний. вищий).
Навчити любити, розуміти, творити пісню можливо лише за
допомогою самої пісні.
Пісенна школа – це тонкий, чутливий інструмент, який творить мелодію людської
гармонії, що впливає на душу кожного вихованця. Але творить лише тоді, коли
інструмент цей добре настроєний.
Педагог з вокалу не має справи з готовим «інструментом» -
він одночасно формує його і навчає грати на ньому. Вокальна студія « Шанс» була створена на базі існуючого хорового колективу у 1995 році з
метою більш широкого залучення дітей до занять вокальним мистецтвом, використовуючи найбільш сучасні і
прогресивні навчаючі методи, розвиток художнього смаку, поваги до культурно-національних,
духовних історичних цінностей, вивчення культурно-мистецької спадщини інших народів
світу.
Основними завданнями в роботі цього колективу є системний розвиток творчих навичок та
здібностей вихованців, підвищення рівня співацької та музичної культури, виховання
естетичних смаків; виразність в передачі характеру музичних творів за допомогою
різноманітних інтонаційних прийомів;
вдосконалення вокальних умінь і навичок у
процесі вивчення музичних творів;
розкриття індивідуальних можливостей для
досягнення ними найбільш вагомих результатів; реальних досягнень вихованців;
сприяння розвитку мотивації до творчості, формування адекватної самооцінки
вихованців; поступове ускладнення вокальних завдань відповідно до рівнів
навчання (початковий, основний, вищий);
« червона нитка» студійної роботи.
Конкурсний репертуар для кожної дитини
індивідуальний, різноплановий, різнохарактерний, що сприяє всебічному розвитку
юного виконавця. Основними критеріями
добору репертуару для обдарованих дітей є їх загальний музичний розвиток,
розвиток емоційності, розширення музичного світогляду, виховання художнього
смаку, артистичності. Твори , які виконують діти, є, як правило,
високохудожніми, подобаються гуртківцям, відповідають їхнім виконавським
можливостям.
У творчому складі ансамблю – шкільна та
студентська молодь. Серед випускників колективу - студенти Чернівецького училища
мистецтв ім. С.Воробкевича, ЧНУ ім. Ю Федьковича, чимало випускників студії
продовжили навчання у
вищих навчальних закладах
України і пов’язали своє життя з
професійною сценою.
Наказом МОН України № 996 від 18.08.2016
року студії підтверджено звання "Зразковий художній колектив".
Комментарии
Отправить комментарий